Nimimerkki: Ooka
Kokemus: Olen roolinut pian pari vuotta. Aloitin eläimillä joista siirryin ihmisiin. (Snowfinch ja Burial applicant ensisijaisesti) (Okami no Chishiolla kuitenkin aloitin ja olen ollut siellä pian vuoden), netissä siis olen roolinut hieman vajaa vuoden.
Pelinäyte:
Daniel istui kadulla ja katseli ihmisten kulkemista. Jollakin keirolla tavalla hän piti siitä, vaikkei henkilökohtaisesti huomiota rakastanutkaan. Se tuntui inhottavalta sen yhden paskiaisen takia. Hän ei ole nukkunut kunnolla vieläkään sen takia mitä hän koki. Nuorukainen saattoi tuntea Willin kädet ympärillään, tämän huulet niskassaan yhä. Se sattui ja pelotti häntä. Hän ei tiennyt mitä tekisi jos löytäisi joskus vielä itselleen poikaystävän. Kuinka paljon hän pelkäisi ennen kuin uskaltaisi luottaa. Uskoisiko tää jos hän kertoisi mitä Will oli tenyt viedessään hänen poikuuden? Hän halusi jonkun, joka uskoi häntä... Luottamus oli hänelle nykyisin ehkä tärkein asia. Tärkeämpi mitä rakkaus... Tai perhe. Danielin pää kolahti pienesti takana olevaan seinään ja hän kaivoi laukustaan piirrustuslehtiön ja jatkoi piirtämistään, kuin ei olisi mitään äsken ajatellutkaan tai katsellut. Paperille muodostui ruuhakainen jalkakäytävä.
totimesend.webs.com/
Käykö jos laitan kotisivut ja hahmon perustiedot tänne?
Nimi: Daniel Zolnerowich
Kutsutaan: Daniel, Dan, Dani
Sukupuoli: Mies
Ikä: 17 (29.3)
Suuntautuminen: Homo
Perhe: Isoveli (ei laske muita jäseniä perheekseen enää)