GP
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

GP

Gay Paradise.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 2. ylläpitäjä hakusessa! Jokainen lukee!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Rame

Rame


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 31.07.2011

2. ylläpitäjä hakusessa! Jokainen lukee! Empty
ViestiAihe: 2. ylläpitäjä hakusessa! Jokainen lukee!   2. ylläpitäjä hakusessa! Jokainen lukee! EmptyKe Kesä 27 2012, 04:42

Tällainen pienimuotoinen ilmoitus, joka kuitenkin tämän foorumiroolipelin kannalta on äärimmäisen tärkeä.
Joten...

Minulla ei tällä hetkellä ole tarpeeksi aikaa ylläpitää tätä foorumiroolipeliä ja lukuisia ropeja ylläpitäneenä tiedän kyllä kuinka paljon aktiivinen ylläpito merkitsee foorumiroolipelin ja sen pelaajien aktiivisuudelle, joten pyydänkin nyt, josko löytäisin teistä sijaista itselleni.
Lupaan toki olla mukana ropen ylläpitämisessä ja ottaa hoidettavakseni esimerkiksi kotisivut, mutta ropen mainostamiseen ja vastaavaan minulla ei tällä hetkellä tahdo riittää aikaa. Voin kuitenkin toimia auttavana kätenä ja jaella kaikkia päähäni pulpahtavia ideoita tämän ropen aktiivisuuden lisäämiseksi, ym.

En tahtoisi pistää tätä ropea jäihinkään, joten toivon kovasti, että teistä löytyy joku halukas 2. ylläpitäjäksi. Autan tuota henkilöä parhaani mukaan, kuten yläpuolella jo mainitsinkin, ainoa mitä tämä foorumiroolipeli nyt kaipaa on aktiivinen ylläpito, ahkera mainostaminen ja erilaisiin listauksiin ropen ilmoittaminen ja uusien juonenkäänteiden kehitteleminen.
Jälkimmäisessä lupaan eritoten olla apuna, sillä päähäni sattuu silloin tällöin ponnahtelemaan ideoita, joita minulla ei valitettavasti ole itselläni aikaa eikä energiaa toteuttaa.

Joten jos kiinnostuit, laita yksityisviestiä minulle, tälle nimimerkille. Toivottavasti joltakulta löytyy enemmän aikaa kuin minulta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
 
2. ylläpitäjä hakusessa! Jokainen lukee!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
GP :: Info-
Siirry: