GP
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

GP

Gay Paradise.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pelaajaesittelyt

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Ylläpito
Admin
Ylläpito


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 26.07.2011

Pelaajaesittelyt Empty
ViestiAihe: Pelaajaesittelyt   Pelaajaesittelyt EmptyTo Elo 04 2011, 03:29

Tehdäänpä tämä sittenkin näin. Jokainen niin tahtova rustaa esittelyn itsestään tähän topiciin. Niitä voivat muut pelaajat sitten kommentoida esim. yksityisviestillä tai höpinöille tarkoitetussa topicissa. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://pride.palstani.com
Xarias

Xarias


Viestien lukumäärä : 247
Join date : 23.05.2012
Ikä : 28
Paikkakunta : Iisalmi

Pelaajaesittelyt Empty
ViestiAihe: Xarias esittäytyy ~   Pelaajaesittelyt EmptyLa Toukokuu 26 2012, 06:34

Voisinpa koittaa väsätä tänne jotakin sontaa itsestäni. D::

Ciao Hola Hello Terve Heissan
Olen siis Xarias, mutta parhaiten tottelen nimeä Anniina. Ei siitä sen enempää.
Olen syntynyt 1995 lokakuussa, eli olen tällä hetkellä ... no, laske itse. :----)
Rakastan eläimiä, elokuvia, nauramista, tyhmien juttujen tekemistä, kaakaota, Ben&Jerry's jäätelöitä, mielikuvituksellisia ihmisiä, kavereita, perhettä, ruohonleikkuuta päältäajettavalla (kyllä vaan <69) jne. Lyhyesti sanottuna elämää. :----)
Voisin sanoa, että olen bi, ettei kukaan kuole tähän tietoon myöhemmin. D: Itse en pidä sitä kovin isona asiana. Juttu vaan, jonka älysin 13-vuotiaana, that's it.
Asustelen täällä Jumalan selän takana, toisin sanoen ylä-Savossa. :-----)

Pidän ihan saatanasti musiikista. Ei ole päivää, jolloin en kuuntelisi musiikkia. MP3 tai puhelin on aina mukana + kuulokkeet. Tykkään vähän kaikenlaisesta musiikista, mutta vähiten innostaa rap, hiphop, r'n'b sekä ooppera. Olen siis aika rock, pop, heavy painotteinen ihminen. :----) Tykkään silti amispoppikappelsita (huh, myönnetty).

Esimerkki bändejä ja artisteja joista tykkään:
- Olavi Uusivirta (ehdoton suosikki, mies vaan on mahtava)
- Adam Tensta
- Children of Bodom
- 3 Doors Down
- David Guetta
- Stam1na
- System of a Down
- RUOSKA
- Mokoma
- 3OH!3
- Juju
- Jukka Poika
- Michael Jackson
- Eppu Normaali
- Nickelback
- Rihanna
- Faith No More
- Mr. Bungle (sama laulaja kuin FNM:ssä)
- The Crash
- Taio Cruz

Oliko tarpeeksi ? :------D Kuuntelen toki monia muitakin ! Sitten voisin listata joitakin elokuvia, joista tykkään ihan saamaristi.

Ten Inch Hero (suosikki), LOTR -trilogia, Resident Evil -trilogia (Milla Jovovich on mahtava), Napapiirin Sankarit, Sisko Tahtoisin Jäädä, Matrix -trilogia, Hassut Hurjat Hirviöt (ahdistava ja hellyttävä), Kielletty Hedelmä, My Bloody Valentine 3D, Tom Kinkade's Christmas Cottage, Devour yms.

Lempiohjelma (jota seuraan netistä lataamalla......) on Supernatural.

Tässäpä näitä. Jos on jotain kysyttävää, niin kysykää vaan. Tulipa pitkä, hui. D::
Takaisin alkuun Siirry alas
http://louder-than-shout.blogspot.com/
Haysend

Haysend


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 04.08.2011
Ikä : 33

Pelaajaesittelyt Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaajaesittelyt   Pelaajaesittelyt EmptyKe Toukokuu 30 2012, 05:34

HAAI! Jos joku ei siis minua ole vielä nähnyt/kuullut/haistanut, olen Haysend, aka Hajusintti tai mitä ikinä keksitkään. Olen täyskahjo, kovaääninen pölvästi joka ravaa edestakaisin vailla päätä ja häntää. Tai pää miulla on, häntä puuttuu. Toivottavasti.

Olen vuosimallia 1990 (=vanha kurppa) ja olen koko "pitkän" ikäni elänyt Porissa, täällä sekopäiden keskellä. Hoh. Olen huimat 160cm ja painan noin kolme ja puoli miljoonaa kiloa. Noin suurinpiirtein arvioiden. Silmillä on yhtä monta väriä kuin katsojalla: löytyy harmaata, sinistä, ruskeeta, vihreetä, u name it. Hiukset on tummat, melkeinpä mustat. Ja ainii, onhan mulla kakkulatki.

Lempiväreiksi voisi sanoa mustan ja sinisen, vaikka melkeinpä kaikki värit menee. Paitsi vaaleanpunainen. Yäk. Pukeudun mitä erilaisempiin systeemeihin, riippuen ihan päivästä. Toisena näytän hopparilta ja toisena näytän oikeasti naiselta, korkkareineen päivineen. Tosin nyt viimeisen vuoden aikana tyyli on muuttunut naisellisemmaksi kuin aikaisemmin.

Olen koulutukseltani jopa ylioppilas, mutta toivottavasti amiskan ovet avautuu meikälle ens syksynä Smile

Kuten sanoin, olen täyskahjo. Ainakin omien ystävien lähellä. Jos sopii sanoa, niin kuvailisin itseäni sanalla monisyinen, koska riippuen ihan seurasta käyttäydyn aina eri tavalla. Yleisesti olen kuitenkin (ilmeisesti?) ihan mukava, joskin hiukan ujo.

Meidän perheessä on sattunut muutamia tapaturmia jotka on muokannut koko meidän perheen rakennetta, ja samalla mua todella paljon. Viimeisen kahden vuoden aikana koen aikuistuneeni enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Ja siltikin tunnen oloni kovin lapseksi aina välillä, mutta sehän on ihan okei?

Harrastan roolaamisen lisäksi ratsastusta, ja olen aina rakastanut hevosia, ne on eläimistä hienoimpia.

Pidän myös mangasta ja animesta, tässä kevyttä listaa mitkä on lähellä sydäntä:
Fullmetal Alchemist, Ginga Nagareboshi Gin, Fruits Basket, Vampire Knight, Junjou Romantica, DN. Angel, Loveless, Ouran High School Host Club, Toradora!, Trinity Blood,

Pidän myös elokuvista, suosikkeina mm Pirates of the caribbean (all of them), X-men (all of them), Avatar, Remember me, Twilight (oi kyllä, kaikki).

Ja tietysti kirjoista, Twilight saaga on <3, Harry Potterit on <3, ja Taru Sormusten Herrasta on <3

Musiikissa olen aikalailla monipuolinen, kuuntelen melkein mitä vain, mutta suosikkeja on My Chemical Romance ja Paramore. Pidän myös J-popista ja rokista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ooka




Viestien lukumäärä : 238
Join date : 11.07.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Rauma

Pelaajaesittelyt Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaajaesittelyt   Pelaajaesittelyt EmptyKe Heinä 11 2012, 10:27

...tuotaa... hei...

Ookana mut tiedetään parhaiten tai sitten oikeassa maailmassa Kaidona :3 Lempinimet on kiva asia ;D

Keväällä 1997 maailma sai minusta ison riesan, kuten jotkut asiaa ovat kuvanneet...
Asustelen Raumalla, en ihan keskustassa, mutta tarpeeksi lähellä kuitenkin, että joudun äidiltä kyytiä kinumaan joka paikkaan XD Ulkonäköä saatte irc-galleriasta katella, en jaksa selittää (Yoru-kun)...

En ole mitenkään ihmeellinen, vain poikien kanssa kasvanut poikatyttö, siitä voitte siis päätellä jo hieman. Olen seurani kaltainen, paitsi äänekkyyteen en lähde, koska omat korvani eivät kestä XD

Pidän mangasta ja animesta, tässä kevyttä listaa mitkä on lähellä sydäntä:
Fullmetal Alchemist, Ginga Nagareboshi Gin (kaikki sukupolvet), Junjou Romantica, DN. Angel, Loveless, Ouran High School Host Club, Toradora!, Trinity Blood, Bleach, Naruto yms.

Tykkään musiikista ja ilman sitä en lähde mihinkään! Kuuntelen J-rockia ja K-poppia sekä kotona rockabillya äitini kanssa.
Musiikkitapahtumat ovat lähellä sydäntä, mutta festareilla en ole ikinä ollut...

Harrastelen ropettmaista, kirjottamista, lukemista, piirtämistä, dataamista ja kavereita. Haluaisin oppia tanssimaan ja soittamaan kitaraa paremmin mitä nyt osaan. Hevosista tykkään todella paljon, mutten kuitenkaan voi ratsastaa, koska ei ole tällä hetkellä tallia missä käydä D: Tyydyn niinä hetkinä touhuamaan kanini kanssa :3

En henkilökohtaisesti välitä elokuvista, mutta kavereiden kanssa on katsottu; Hanna, Sweeney Todd, Black Swan ymt.
Twighlight- ja Potter -saagat ei kiinnosta mua pätkääkään ja tästäkös saan kuulla. Sormustne herrat oon sentää kattonut ja tykkäsinki :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pelaajaesittelyt Empty
ViestiAihe: Vs: Pelaajaesittelyt   Pelaajaesittelyt Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pelaajaesittelyt
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
GP :: Off-Game :: Keskustelut-
Siirry: