GP
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

GP

Gay Paradise.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Yleinen höpötystöpö

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Haysend

Haysend


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 04.08.2011
Ikä : 33

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptyTo Elo 04 2011, 01:28

Apua, uskaltaako tällaisen tehdä? Älkää syökö minua, minä maistun pahalle!

Halusin kuitenkin tehdä tällaisen ihan yleisen höpinätöpön, josko vaikka saisin juttuseuraa muista pelaajista ^^

Älkää grillatko uutta tulokasta joka on pihalla kuin pieni orava..
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame

Rame


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 31.07.2011

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptyTo Elo 04 2011, 03:26

Säästynet roviolta, koska mulla ei oo vielä tarpeeks pelaajia joista kerätä vihamielinen, soihduin varustettu teloitusjoukkio ! X)

Tervetuloa
Pelaajia on vielä vähän + entiseltä foorumilta varmaan löytää tänne porukkaa, jos löytää, mutta hienoa että pelin yksinkertanen idea houkuttelee vielä uusia pelaajiaki. Vähä pelkäsin miten tän kans oikee käy..

Voisin lähetellä omia hahmojanikin tänne nyt kun kiireet hetkeks hellittää..
Takaisin alkuun Siirry alas
Haysend

Haysend


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 04.08.2011
Ikä : 33

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptyTo Elo 04 2011, 04:39

Meikää tämä kiinnostaa vallan suuresti! Olen tosi harmissani että vanha paikka lopetti, tosin tässä uudessa paikassa on paljon plussaa, koska täällä ei oloaan tunne ns. ulkopuolikseksi kun ei ole niin paljon pelaajia joiden joukkoon pitäisi 'tunkea'.

Jesh, en joudu roviolle! Tai sitten teet tämän vain tarkoituksella, jotta kerään ympärilleni lisää mukavaa ihraa lihaa murentamaan kun sitten yön pimeinä tunteina minut grillaatte... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 31.07.2011

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptyTo Elo 04 2011, 04:44

Tervetuloa minunkin puolestani, Haysend~ Smile Meillä taisikin olla jo vähän alustavaa puhetta pelistä siellä vanhan foorumin puolella ja heittelen sinua yksityisviestillä heti kun saan lisäiltyä vanhojen hahmojen esittelyjä tänne asti. Uusiakin hahmoja olisi jo suunnitteilla ja peli-into alkaa hiljalleen palata takaisin kun voi tavallaan lähteä "puhtaalta pöydältä" hahmojen ja pelien kanssa. Saa nähdä, miten monta uutta tapausta omalta kohdalta tänne vielä ilmaantuu..~
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame

Rame


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 31.07.2011

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptyTo Elo 04 2011, 05:15

Älä huoli, mä en oikee välitä lihasta XD
Toisaalta, eihän tuosta Hijiristä koskaan tiedä..

Edelliselä foorulla mulla oli aivan liian monta hahmoa, joten ehkä tällä kertaa onnistuisin hiukka rajottaan niitten lukumäärää X)
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri

Hijiri


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 31.07.2011

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptyTo Elo 04 2011, 05:26

^Haha. :'D Ei huolta, minäkin jätän hiillostamisen väliin~

Minäkin varmaan jätän pari vanhaa hahmoa pois täältä uudelta foorumilta kun en oikein saanut enää otetta heistä, mutta saatan ehkä tehdä saman henkilön kuvilla jonkun toisen hahmon, jos muilta suunnitelmilta jaksan ja viitsin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Haysend

Haysend


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 04.08.2011
Ikä : 33

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptyTo Elo 04 2011, 08:43

Mua vähän himottais tehdä Ed Westwickistä itselleni hahmo jossain vaiheessa, toivottavasti ketään ei ehdi varastaa sitä ennen ko inspis uuteen hahmoon nousee niin paljon että saa jotain luonnetta ym. aikaseksi..

Jotenkin tuon meikän Thomasin tiedot on jotenkin nysät kun vertaa teidän hahmojen tietoihin, oon aina ollut todella huono kirjottaan niitä. Tiedän millainen tyyppi se on, mutta en saa ajatuksia tekstiksi...
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame

Rame


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 31.07.2011

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptyTo Elo 04 2011, 12:10

Voisin toisaalta luoda tuonne topicin, jonne voi ilmoittaa mikäli tahtoo varata jonku hahmon kuvat niin ei tuu turhaan väsättyy hahmoo niihin kuviin jos joku ehtiiki sit varastaa ne : D

Äh, sain päivän duunit päätökseen tos puolkymmene aikaa ja tuumin et ehtisin jutella tyttöni kans - mesen välityksel ny ku välimatkaa on perkele yli neljäsataa kilsaa - vaan sille ilmaantuki muuta toimintaa illalle, joten.. suunnitelmat tyssäski sit siihe. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Haysend

Haysend


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 04.08.2011
Ikä : 33

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptyPe Elo 05 2011, 02:13

Vitsi, pitäisiköhän varata.. En kyllä tiedä koska uus hahmo mahtais olla tulossa.. hömhömhöm.

Drev, no voi möhkö :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame

Rame


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 31.07.2011

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptySu Elo 14 2011, 02:59

Uues kämpäs, vihdoin ja viimein. Saa jopa olla rauhas ilman et mutsi on koko ajan kehittelemäs jotain tekemistä XD
Tosin tavallaa silti kaipais kotiin, sinne jäi kissatki.. Ja muutenki.. <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Haysend

Haysend


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 04.08.2011
Ikä : 33

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptySu Elo 14 2011, 04:59

Mullakin on muutto omaan ekaan kämppään tässä menossa kun tuo ammattikorkea alkaa kuun vaihteessa. Samaan aikaan oon tosi innoissani mutta silti myös kauhuissani, että mitä tästä oikeen tulee.. Ja tuo uus koulu pelottaa ihan himona..

EDIT. Voi hitto vie, löyty taas ihan mahti ulkonäkö hahmolle.. Mahtaisko löytyä inspistä.. Nimittäin Andrej Pejc Voisi olla aika mahti.. Tosin oon pohtinut myös Ed Westwickiä

Oivoioivoi. Mitä mieltä ootte? Pitäiskö varata molemmat tai jompikumpi.. Oon niin pahuksen huono kirjoittamaan hahmotietoja, että oikeen hävettää. Jotenkin osaan pelata niillä mutta pelien laittaminen tiedoiksi on kovin vaikeaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
shinyy

shinyy


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 22.09.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Äänekoski

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptyTo Syys 22 2011, 12:14

Joo hei, mäki tulin tänne höpöttämään teidän kanssanne Smile Toivottavasti otatte minut vastaan! ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
http://stand-by-you-minnna.blogspot.com/
Rame

Rame


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 31.07.2011

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptyTi Marras 01 2011, 04:04

Anteeksi, täällä on hieman epäaktiivista tällä hetkellä mutta jahka saan oman, henkilökohtaisen elämäni kondikseen niin potkin kyllä vipinää näidenkin persauksiin X'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Haysend

Haysend


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 04.08.2011
Ikä : 33

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptyTi Marras 08 2011, 13:15

Eipä hätiä Drev, oma henk.koht elämä menee musta kaiken muun edellä, nimimerkillä täälläkin on vähän kaikenlaista Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame

Rame


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 31.07.2011

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptySu Joulu 11 2011, 03:51

Juuh, koetan tässä herätellä ropeja henkiin vaikkapa sitten joululoman aikana - jos vain ennätän, toivottavasti - ja tämä kuuluu niihin heräteltäviin, joita minulla sattuu olemaan kaksi muutakin... Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
Haysend

Haysend


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 04.08.2011
Ikä : 33

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptyKe Helmi 01 2012, 08:49

Oihvoi kun täällä on kovin hiljaista..
Takaisin alkuun Siirry alas
Rame

Rame


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 31.07.2011

Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö EmptyPe Helmi 24 2012, 13:10

Jooh, no, vika on kyllä omalta osaltani ainakin minussa mutta viimeinen vuosi ammattiopistossa vaatii hieman liiankin suuren lohkon ajastani.
Koetan herätellä paikkaa hereille kunhan löydän siihen sen verran aikaa, suuret pahoittelut kaikille kestosta :/

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Yleinen höpötystöpö Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen höpötystöpö   Yleinen höpötystöpö Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yleinen höpötystöpö
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
GP :: Off-Game :: Keskustelut-
Siirry: